reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

Len tak

Vy, ktorí ste v novembri 89 štrngali kľúčmi, aké to bolo?

Martin Poliačik

Vy, ktorí ste v novembri 89 štrngali kľúčmi, aké to bolo?

Ja z toho času nemám spomienku na revolúciu. Mal som 9 rokov, vnímal som tie silné emócie, sledoval telku, snažil som sa z otcových zamyslených očí vyčítať, čo mu ide hlavou. Ale nebol som tam, história sa mi nelámala nad hlavou.

  • 20. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 055x
  • 39
Táto generácia urobí veľké veci!

Martin Poliačik

Táto generácia urobí veľké veci!

Pozeral som teda tú Lampu o mojej generácii a musím povedať, vkladám do svojich rovesníkov viac dôvery, čo sa zmeny spoločnosti na Slovensku týka.

  • 18. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 595x
  • 41
Užitočný pomocníček pri menštruačných bolestiach

Martin Poliačik

Užitočný pomocníček pri menštruačných bolestiach

Dnes som si spomenul na jeden zázračný vankúšik, ktorý moja známa v Lime používala, keď mala dojem, že jej vaječníky vyskočia z tela a používala výrazy, ktoré som potom nemohol ani za pána nájsť v slovníku. Vyrobiť ho zaberie minimum času a zaberá okamžite. Je veľmi dobrou náhradou gumenej flaše s vriacou vodou - termoforu.

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 726x
  • 116
Facebook v slovenčine oslávi čoskoro prvé výročie

Martin Poliačik

Facebook v slovenčine oslávi čoskoro prvé výročie

Túto stredu, 3.marca, to bude jeden rok, čo Facebook funguje aj v slovenskom jazyku. Medzitým sa stal všeobecne známou sociálnou sieťou a na Slovensku ho využíva už takmer štvrtina obyvateľov. Z toho 800 tisíc ľudí ho používa v slovenčine. Málokto si však dnes pamätá, ako samotný preklad do nášho jazyka vznikol.

  • 28. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 427x
  • 16
Rafaj, Vaľová a ja... To som dopadol, namôjveru!

Martin Poliačik

Rafaj, Vaľová a ja... To som dopadol, namôjveru!

Dnes sme v SaS zverejnili volebný program. Výsledok roku tvrdej práce, dokument plný výborných nápadov, ako zlepšiť život v tejto krajine. V Televíznych novinách na Markíze sa však rozhodli venovať radšej mojím koníčkom a celému národu ukázať, koľko sveta som ja pochodil a čo všeličo som tam zažil.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 999x
  • 118
reklama
Mišo, dobre hovoríš, ale skôr si mal.

Martin Poliačik

Mišo, dobre hovoríš, ale skôr si mal.

V dnešnom článku Mišo Hvorecký píše o tom, prečo včera neprišiel na námestie SNP. Jeho slová dávajú zmysel, nemá voči Alojzovi Hlinovi dôveru a má na to pádne dôvody. Otázkou však je, prečo sa ozval až teraz.

  • 24. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 554x
  • 44
Blogová reťazovka - fundamentálne otázky bytia

Martin Poliačik

Blogová reťazovka - fundamentálne otázky bytia

Mám dnes nočnú službu, strážim, ešte 2 a pol hodiny budem pri počítači sedieť tak či tak. A táto nová blogová zábavka je celkom sympatická, takže pridávam svoje riadky.

  • 26. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 768x
  • 9
Müller a Lasica: Jaro, ideme za Tebou.

Martin Poliačik

Müller a Lasica: Jaro, ideme za Tebou.

Nikdy som nepísal o hudbe, netrúfam si. Ale najnovší kúsok od Müllera a Lasicu, vyjadrenie vzájomného rešpektu a spomienka na Jara Filipa, mi proste nedá... Toto nie je recenzia, len pár myšlienok naťukaných pri počúvani.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 712x
  • 11
Zbohom ostávajte, mamičkine prahy

Martin Poliačik

Zbohom ostávajte, mamičkine prahy

Tak, po roku príprav, pretrhnutí všetkých pút na rodnej hrude, rozlúčení sa so všetkými a mesiac dlhej chlastačke na rozlúčku kričím MAJTE SA TU PEKNE!

  • 29. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 892x
  • 9
Drzý turista Poldo alebo Ako som v Istanbule ľúbivý rámus začul

Martin Poliačik

Drzý turista Poldo alebo Ako som v Istanbule ľúbivý rámus začul

Keď som bol pred pár rokmi v Istanbule, kúsok pod našim hotelom bola dlhá ulica plná obchodíkov s hudobnými nástrojmi. A na tejto ulici som zažil jeden z najúchvatnejších koncertov vo svojom živote. Bol tam len jeden divák. Ja.

  • 11. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 800x
  • 3
reklama
Slovenská zabíjačka na BBC alebo A v takých chvíľach vzkypí žlč!

Martin Poliačik

Slovenská zabíjačka na BBC alebo A v takých chvíľach vzkypí žlč!

Po rozšírení Európskej únie o postkomunistické krajiny BBC rozbehla niekoľko programov, v ktorých sa snažia britským občanom priblížiť novú Európu. Vždy sa teším na časti o Slovensku a už druhý krát som ostal sklamaný. V prvej sérii, ktorú som videl, Slovensku venoval ujo asi 5 minút. Ukázali hlavne Slavín, bratislavskú železničnú stanicu a celkový komentár bol o tom, aké je Slovensko šedivé a bezútešné. A potom ďalších 40 minút venovali krásam Budapešti a Maďarska. Skoro ma roztrhlo od hnevu, nie z nenávisti k maďarom, nič proti nim, zúril som pri tej absolútnej absencii čohokoľvek pekného z mojej rodnej hrudy.

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 032x
  • 122
Ako sa mi z kečky parilo alebo Tréning mozgu pohľadom na nahú ženu

Martin Poliačik

Ako sa mi z kečky parilo alebo Tréning mozgu pohľadom na nahú ženu

Tento zaujímavý obrázok mi ukázal dnes kolega v práci a následne som pri ňom strávil asi hodinu, ozaj zaujímavá vec.

  • 25. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 205 583x
  • 326
Švajčiarsky šamanista a zásnubný laptop alebo Čo nové v 21. storočí

Martin Poliačik

Švajčiarsky šamanista a zásnubný laptop alebo Čo nové v 21. storočí

Tento týždeň mi dal svet veľmi milo pocítiť, že už je o kus starší a pár vecí sa dnes môže robiť inak. Niektoré sa zmenšili a niektoré sú zas väčšie.

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu