reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

Peruánsky denníček

Ďalší kúsok pohody...

Martin Poliačik

Ďalší kúsok pohody...

Včerajšie video ma prinútilo sa zaspomínať, pozerám DVDčka, dnes pridávam ďalší kúsok o tom, že život vie byť aj pomaličký a v prudkej pohode...

  • 17. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 666x
  • 1
Kúsok pohody...

Martin Poliačik

Kúsok pohody...

Keď teraz niekedy prídem domov unavený z celého dňa, ohučaný od deciek v škole, ofajčený z kaviarní a s mozgom opuchnutým po siahodlhých hovoroch s polkou sveta, pustím si toto. Bol september, koniec suchého obdobia v Amazónii. Išli sme späť z výletu v džungli, vysmiati, bez starostí, rieka spiavala a motor nášho člnečku jej pobrukával do toho. A Hiro hral na píšťale indiánsku pieseň lásky.

  • 15. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 852x
  • 3
Pútnik zúfalý a stratený - rozhovor pre putnici.sk

Martin Poliačik

Pútnik zúfalý a stratený - rozhovor pre putnici.sk

putnici.sk je ezoterický webový magazín, na ktorom som nejaký čas robil admina a vďaka ktorému som získal pár zaujímavých priateľov. Katka Bednářová ma poprosila o rozhovor a s jej dovolením dávam jeho úplnú verziu aj sem.

  • 26. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 457x
  • 2
Ako Indiana Jones peruancov rozhneval

Martin Poliačik

Ako Indiana Jones peruancov rozhneval

Ja som ho este nevidel, ale moji znami tu vsetci prichadzaju z kina s namosurenymi tvarmi... Z noveho Indieho sa v Peru stal fenomen trochu pripominajuci slovensky Hostel ci Eurotrip...

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 576x
  • 28
Ako som sa svetu na chrbat posadil

Martin Poliačik

Ako som sa svetu na chrbat posadil

Minule som vam ukazal nasu haciendu, dnes to bude pohlad na Andy z vrcholu kopca St. Miguel...

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 469x
  • 3
reklama
Aj o tom, ako sa Ficovi žena obesila

Martin Poliačik

Aj o tom, ako sa Ficovi žena obesila

Hovori sa, ze raz vidiet je lepsie ako tisickrat pocut. Ja som si myslel, ze budem pisat z Peru viac, ale popravde sa mi vobec nechce... Kedze som ale natocil par minut videa, aspon o to sa podelit mozem. Niekto mi asi vytkne, ze je toho vela a nakuskovane, ale bohuzial, nemam to ako zostrihat. Takze upozornujem vopred - Je toho vela a je to nakuskovane!

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 607x
  • 0
Vyrazam do sveta

Martin Poliačik

Vyrazam do sveta

Tak, dnes som sa prvy krat odvazil sam vyjst do mesta... a trochu aj pouzil fotak...

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 072x
  • 8
Zacina sa peruansky dennicek

Martin Poliačik

Zacina sa peruansky dennicek

Stastlivo a v zdravi som dorazil, chvalabohu aj s batozinou, vitaj Poldik v Peru.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu