reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

S rukami na ruckach vozicka

Radosť z malých vecí alebo Ako môže potešiť aj kopanec do hlavy

Martin Poliačik

Radosť z malých vecí alebo Ako môže potešiť aj kopanec do hlavy

Môj súčasný klient, Mike, je super, veselý dedko, ročník 1934. Pred rokom a pol spadol zo schodov a poškodil si miechu medzi ôsmym a deviatym stavcom. Už som videl oveľa mladších ľudí, ktorí po úraze vzdali všetko a ostali proste ležať. Mike mi prvý deň povedal: Musíme veľa cvičiť, do vianoc chcem zas chodiť. Podľa doktorov to je nemožné, teda bolo. Pred piatimi týždňami sa mu začal vracať cit do nôh.

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 233x
  • 11
Sedmoro spôsobov, ako vozíčkarovi spríjemniť deň

Martin Poliačik

Sedmoro spôsobov, ako vozíčkarovi spríjemniť deň

je to tak jednoduché... Napriek tomu som si niektoré z týchto vecí neuvedomoval, preto myslím, že je dobré ich podať ďalej.

  • 14. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 145x
  • 25
Gloria alebo Ako som stretol anjela

Martin Poliačik

Gloria alebo Ako som stretol anjela

Vďaka mojej práci sa dostávam veľmi blízko k ľuďom, ktorých by som inak asi nikdy nestretol. Zo dňa na deň sa im proste nasťahujem do domácnosti, žijem tam 2 alebo 3 týždne a potom zas odídem, mnohých z nich už nikdy neuvidím. Takto som sa teraz dostal do domácnosti Glorie, nezničitelného anjela. Jej syn Chris je môj klient, mal úraz krčnej chrbtice a je pripútaný k vozíku. Popri práci s ním sledujem Gloriu celý deň a nestíham sa čudovať, kde berie toľko energie.

  • 3. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 094x
  • 19
Moje tri zázračné mantry alebo Aj vozíčkar vie nasrať

Martin Poliačik

Moje tri zázračné mantry alebo Aj vozíčkar vie nasrať

Keď som pred odchodom zo Slovenska preklikával ponuky práce, možnosť ísť robiť opatrovateľa pre ľudí, ktorí bez cudzej pomoci nemôžu žiť plnohodnotným životom mi prišla ako výborný nápad.

  • 11. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 746x
  • 23
Babka v tridsiatke, stuhnuté údy alebo Prečo som rád sebou

Martin Poliačik

Babka v tridsiatke, stuhnuté údy alebo Prečo som rád sebou

Odkedy som prišiel do tejto krajiny, už mnoho krát som ďakoval bohu za to, že som sebou a za život, ktorý môžem žiť. Ono, aj doma na Slovensku som videl ľudí trpieť, ale nikdy som ich nemal priamo vo svojom živote, vzdialených na dotyk, tak ako tu.

  • 9. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 866x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu