reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

So srdcom na dlani

Môj syn sa bude volať Hugo

Martin Poliačik

Môj syn sa bude volať Hugo

Už ako malý chlapec som mal to meno rád. Nikoho som takého nepoznal, ale mať meniny na prvého apríla mi už vtedy pripadalo ako prudko skvelá vec a povedal som si, že ak niekedy budem mať syna, toto meno mu dám.

  • 21. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 289x
  • 27
Hugo Hryc - posledná spomienka

Martin Poliačik

Hugo Hryc - posledná spomienka

Tento rozhovor som chcel urobiť pôvodne s Hugom. Boli sme vášniví debatéri, preto som chcel preniesť na papier naše hovory o všetkom možnom. Mal byť plný optimizmu a plánov do budúcnosti. Dnes už môžem spovedať len Ninu, jeho najbližšiu spriaznenú dušu. (Nasledujuci text je prepisom článku, ktorý vyšiel vo februárovom čísle OK! magazínu. Ďakujem touto cestou šéfredaktorke Diane Mrázikovej za súhlas s jeho opätovnou publikáciou.)

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 341x
  • 7
Pánu dekanovi, čo mi mamu zo spovedeľnice vyhodil

Martin Poliačik

Pánu dekanovi, čo mi mamu zo spovedeľnice vyhodil

Vážený pán dekan, toto nepíšem ako pohan kresťanovi. Píšem Vám ako človek človeku a hlavne ako jeden služobník Boží druhému.

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 325x
  • 136
O smútku a romantických filmoch

Martin Poliačik

O smútku a romantických filmoch

Smútok, spleen, zármutok, melanchólia, nostalgia, toľko rôznych odtieňov šedej... diera uprostred hrude, zvláštna ťažoba, paradox - čím väčšia prázdnota, tým viacej ťaží. Niet miesta pre dych, medzi krkom a srdcom ako perly na šnúre visia nevypovedané slová, nesplnené sny, spytujúce sa oči tej, vedľa ktorej sa práve teraz chcem ráno zobudiť.

  • 8. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 813x
  • 8
O prázdnej stoličke

Martin Poliačik

O prázdnej stoličke

Dnes píšem bez inšpirácie, vlastne len nemôžem spať. Sedím vo svojej starej detskej izbe a napriek tomu mi svet zrazu pripadá nejaký cudzejší, odťažitý, akoby urazený, že som ho tak ľahko opustil. Štedrý deň bol zmätočný a napriek tomu hrial, tatino maminu objímal a spievali sme si. Od obeda sme sa stále s niečím ponáhľali a napriek tomu to boli jedny z najkľudnejších Vianoc, čo si pamätám...

  • 25. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 391x
  • 5
reklama
Úprimnú sústrasť, slovenské mamičky...

Martin Poliačik

Úprimnú sústrasť, slovenské mamičky...

Keď som čítal o tragédii Hriňovského autobusu plného folkloristov, stislo mi hrdlo... sadol som si do záhrady a plakal.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 498x
  • 3
Sex s ex alebo Randenie len tak

Martin Poliačik

Sex s ex alebo Randenie len tak

Mnoho krát som o tom počul, sem-tam niečo čítal, nikdy som sa nezamyslel nad tým, čo ľudí na milovaní sa s bývalým partnerom či partnerkou tak fascinuje. A pod milovaním teraz nemyslím len tú mystickú, zväčša horizontálnu gymnastiku, ale celé to také bytie spolu od ranného bozku s neumytými zubami cez spoločné jedenie, nákupy, prechádzky a kino až po večerné zaklbkovanie sa do seba a voňavé zaspávanie. A v každej voľnej chvíľke pomedzi to ika-tika-gymnastika.

  • 2. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 061x
  • 95
Zamilovaní alebo Ako som si počítal osudovú kartu

Martin Poliačik

Zamilovaní alebo Ako som si počítal osudovú kartu

Mám záľubu - rád sa hrám s tarotovými kartami. Vykladám, kombinujem, sledujem, ktorá sa kedy ukáže a čo mi chce asi povedať. Okrem výkladov sa dá s kartami robiť ešte jedno - počítať si vibračnú, alebo tiež osudovú kartu - na celý život z dátumu narodenia a potom na každé narodeniny na nasledujúci rok.

  • 13. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 393x
  • 3
"Tuším si sa do mňa zamilovala, cica..."

Martin Poliačik

"Tuším si sa do mňa zamilovala, cica..."

Ak sa ľudia delia na cat persons a dog persons, teda podľa toho, či majú radi mačky alebo psov, ja som určite dog person, milujem psov, KrÁSnA mi vždy vravievala to sa ozaj musíš pri každom jednom zastaviť? ... no musím. Ale mačky tiež ľúbim, len trochu menej.

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 804x
  • 17
reklama
SkryťZatvoriť reklamu