reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

Šamanský šlabikár

Šamanský šlabikár - pozvánka na premietanie dokumentu o šamanizme

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár - pozvánka na premietanie dokumentu o šamanizme

Keď som začal po návrate z cesty po Peru písať Šamanský šlabikár, ozvalo sa mi niekoľko ľudí, že by radi podnikli podobný výlet. Niekoľkým som to vyhovoril, iní si to rozmysleli sami. No a niektorí sa k Maestrovi vybrali a napísali svoj vlastný príbeh.

  • 16. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 236x
  • 18
Šamanský šlabikár – Avatar nech otvorí nám oči

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Avatar nech otvorí nám oči

Raz za čas sa zrodí dielo, ktoré nám dnešným jazykom rozpovie múdrosť skrytú v starodávnych príbehoch.

  • 4. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 336x
  • 51
Šamanský šlabikár - Podarené video, ceremónia s Ayahuascou

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár - Podarené video, ceremónia s Ayahuascou

Toto video mi predvčerom poslal jeden pán z Čiech, týmto mu ďakujem, je to asi najlepšie priblíženie ceremónie, aké som doteraz videl.

  • 24. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 907x
  • 5
Šamanský šlabikár – Ayahuasca nie je žart a bacha na Amaringa Jr.

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Ayahuasca nie je žart a bacha na Amaringa Jr.

Už som to písal, ale okolnosti ma nútia napísať to znova - ak sa chystáte cestovať do Amazónie, neberte pitie Ayahuascy na ľahkú váhu. Opíšem dnes dva prípady, s ktorými som sa v poslednom čase stretol.

  • 17. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 180x
  • 13
Šamanský šlabikár – Diéta nie je o chudnutí a ícaro nie je ľudovka

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Diéta nie je o chudnutí a ícaro nie je ľudovka

Po dlhšej odmlke opäť píšem šamanský šlabikár, tento krát už naplno fungujúci doma na Slovensku. Nebolo doteraz moc času, nemám vlastný počítač a po návrate som musel všetku energiu venovať svetským záležitostiam - ešte stále zháňam podnájom v Bratislave, začal som prijímať prvých klientov, treba urobiť web, začať robiť prednášky... je toho neúrekom. Ale dnes som si dal záväzok napísať sľúbený diel o ícare a diéte, takže nech sa páči.

  • 7. nov 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 4 705x
  • 21
reklama
Šamanský šlabikár – Runin Kamaranti ayahuasca a moje prvé ícaro

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Runin Kamaranti ayahuasca a moje prvé ícaro

Včera som chcel na internete nájsť niečo o veľmi dôležitej súčasti mojej diéty, Runin Kamaranti ayahuasce. Predpokladal som, že aspoň v angličtine niečo nájdem, že už o tomto výnimočnom druhu ayahuascy niekto niečo počul a napísal. S veľkým prekvapením som zistil, že Google je úplne bezradný. Pri zadaní kamaranti vyhadzuje kopu vecí, ale nič o ayahuasce. Camaranti nič, cama ranti, camaranthi, kama ranti.... o ayahuasce ani chýru, ani slychu. Čo teda robí Runin Kamaranti ayahuascu tak výnimočnou?

  • 14. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 754x
  • 10
Šamanský šlabikár - Priebeh ceremónie a ako som videl Krista

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár - Priebeh ceremónie a ako som videl Krista

Naposledy som písal o príprave na ceremóniu, dnes trochu pohovorím o tom, ako sa vyhnúť nepríjemnostiam počas nej.

  • 12. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 020x
  • 47
Šamanský šlabikár – Ayahuasca nie je rekreačná droga

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Ayahuasca nie je rekreačná droga

2 dni v Lime, Cuzco, Macchu Picchu, Nazca obrázky odfotiť z lietadla, piť ayahuascu s šamanom v Pucallpe alebo v Iquitos, jazero Titicaca a chytiť lietadlo domov. Takto vyzerá cestovný plán mnohých mladých cestovateľov a nie vždy to musí byť dobrý nápad.

  • 9. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 698x
  • 30
Šamanský šlabikár – Úvod

Martin Poliačik

Šamanský šlabikár – Úvod

Po celom západnom svete sa v posledných rokoch zvyšuje záujem o múdrosť ukrytú v tradíciach národov a etnických skupín stále žijúcich v každodennom styku s prírodou. Mladí ľudia hltajú Castanedove knižky a stále viacerí z nich sa vypravujú hľadať nové skúsenosti priamo k ich zdroju - do džunglí, púští, stepí a lesov celého sveta. Ja som posledné dva mesiace strávil u Shipibo šamana na okraji amazonskej džungle neďaleko Pucallpy v Peru. Pil som rôzne odvary a medicíny, držal diétu, spieval, modlil sa a počúval Maestrove rozprávanie o tom, ako vyzeral šamanizmus kedysi a čo do neho priniesla nová doba. Prišiel som späť do civilizácie iný - o 9 kíl ľahší, s hlavou čistou, kľudnejší a s tonou nových poznatkov a skúseností. A tak začínam písať šamanský šlabikár - prvý krôčik pre vás do sveta duchov rastlín a zvierat amazonskej džungle.

  • 8. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 900x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu