reklama

Užitočný pomocníček pri menštruačných bolestiach

Dnes som si spomenul na jeden zázračný vankúšik, ktorý moja známa v Lime používala, keď mala dojem, že jej vaječníky vyskočia z tela a používala výrazy, ktoré som potom nemohol ani za pána nájsť v slovníku. Vyrobiť ho zaberie minimum času a zaberá okamžite. Je veľmi dobrou náhradou gumenej flaše s vriacou vodou - termoforu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (116)

Potrebujeme:

1 vrecúško z froté alebo flanelu. Ja som použil froté žinku na umývanie, lebo som musel konať rýchlo, ale šikovnejšia gazdinka si takéto vrecko ušije zo starého uteráku alebo pyžama za pár minút.

1 vrecko pšenice - dá sa kúpiť v obchode

1 sponu na sáčky

Obrázok blogu

Pšenicu nasypeme dovnútra

Obrázok blogu

Vrecúško vložíme do mikrovlnky a zohrejeme, ja som zohrieval 2 minúty pri 800 W, slabšia mikrovlnka asi bude potrebovať trošku viac času. Dávajte pozor, aby sa vám pšenica nevysypala (ako mne pri pokuse 1.)

Obrázok blogu

Vrecko zapnite sponou. Samozrejme, po vyriešení akútneho stavu je najlepšie vrecko už navždy zašiť napevno. Dá sa používať pravidelne aj niekoľko rokov. Predídete tak aj tomu, že raz náhodou zohrejete vrecko aj so sponou a pekne ju v mikrovlnke roztopíte. Teda jednoznačne odporúčam šiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Aplikujte na rozdrásané rodidlá, nechajte sa obskakovať, jedzte čokoládu a zmrzlinu, nadávajte na svet, prepínajte programy z romantických filmov na voľbu Miss Uganda, .........

Obrázok blogu

Podľa prvej dnešnej spätnaj väzby je to skvelá vec. Dúfam, že to naším polovičkám pomôže. Chlapi, vám to môže pomôcť doma nahnať pár plusových bodíkov.

Toto vrecúško má potom všestranné použitie - ak ho zohrejete 3 minúty, môžte si s ním predhrievať posteľ, reumatikom poslúži na kĺby (zmenené po upozornení v diskusii, že na reumu treba skôr chlad), proste je to príjemný zdroj tepla, keď ho treba. Užite v zdraví.

Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu