reklama

Aj o tom, ako sa Ficovi žena obesila

Hovori sa, ze raz vidiet je lepsie ako tisickrat pocut. Ja som si myslel, ze budem pisat z Peru viac, ale popravde sa mi vobec nechce... Kedze som ale natocil par minut videa, aspon o to sa podelit mozem. Niekto mi asi vytkne, ze je toho vela a nakuskovane, ale bohuzial, nemam to ako zostrihat. Takze upozornujem vopred - Je toho vela a je to nakuskovane!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvy serial mozme nazvat Sprievodca zivotom na haciende Carolina.

Nabuduce dalsi serial z vrchu hory St. Miguel.

PS: ak by ste niekto mali zaujem na tomto super mieste stravit dovolenku alebo sa len zastavit na kavu, napiste mi e-mail, Miguel Vas urcite rad uvidi.

Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu