reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Poliačik

Martin Poliačik

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Lektor kritického myslenia, propagátor zdravého spánku, konzultant a tréner Zoznam autorových rubrík:  SaSŠamanský šlabikárSo srdcom na dlaniS rukami na ruckach vozickaPeruánsky denníčekMúzou praštenýLen takS okom na hľadáčiku

reklama

S okom na hľadáčiku

Čeľuste alebo Ako som sa bol žralokom pozrieť na zúbky

Martin Poliačik

Čeľuste alebo Ako som sa bol žralokom pozrieť na zúbky

Včera sme boli s Chrisom pozrieť jednu z najväčších umelých nádrží s morskou vodou v Európe a musím vám povedať, musel som si sánku pridŕžať, toľkú krásu som už dávno nevidel. Pod tou nádržou je totiž dlhý tunel s preskleným vrchom, takže sa tam človek môže postaviť a žraloci a tie veliké raje mu plávajú doslova pár centimetrov od nosa. A kopa iných rýb všetkých možných tvarov a farieb, no úžas. Fotiť nebolo ľahké, všade bolo málo svetla a odrazy od všetkého toho skla, ale pár obrázkov sa zverejniť dá.

  • 11. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 7
Pekný deň na móle

Martin Poliačik

Pekný deň na móle

Dnes sme sa vybrali na výlet na pobrežie. Z celej cesty si pamätám len zadné svetlá Fordu KA, ktoré som sa snažil nestratiť, takže neviem, kde sme boli, každopádne to bol nádherný deň. A samozrejme som fotil, takže pár obrázkov.

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 307x
  • 6
Koníky

Martin Poliačik

Koníky

Vždy som ich obdivoval, nadherné tvory. Múdre oči, elegancia v každom pohybe, hra svalov, majestátna sebaistota, jednoducho krása.

  • 7. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 667x
  • 4
Prečo som si nakoniec nekúpil Macbook a Moje prvé fotečky

Martin Poliačik

Prečo som si nakoniec nekúpil Macbook a Moje prvé fotečky

Som závislý na internete. Keď si sadnem na záchod, otvorím si gmail v mobile a skontrolujem, či nemám nové maily. ICQ zapínam, akonáhle si sadnem do autobusu alebo vlaku, okolie ma nezaujíma, ťukám do mobilu. Ako sa má tata, mama, sestra, 300 ďalších ľudí v mojom zozname kontaktov. Ale nikdy som nemal vlastný počítač.

  • 1. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 927x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu